МойСклад. Handel lager CRM
МойСклад är en molntjänst för hantering av handel. Det låter dig arbeta med kunder, produkter och beställningar, snabbt bedöma butikens prestanda vid varje given tidpunkt. Visa rapporter om beställningar, försäljning, ekonomi och försäljning i butiken direkt från din mobiltelefon. Det är snabbt och bekvämt!
МойСклад erbjuder följande funktioner:
- Lagerhantering.
- Försäljnings- och inköpshantering.
- Arbeta med kunder, produkter och dokument: fakturering och skicka fakturor, arbeta med beställningar, produkter, motparter och uppgifter.
- Möjlighet att jämföra prestandaindikatorer över olika tidsperioder: idag, vecka, månad.
- Visuell representation av data i diagram, siffror och procent.
- Kontinuerlig kontroll över kassaflöde och kassaflöde per period.
- 24/7 interaktion med teknisk support via chatt.
Idag är МойСклад en av ledarna på den ryska SaaS-applikationsmarknaden, med över 1 000 000 företag som redan använder tjänsten.